Translate

вівторок, 9 квітня 2013 р.

Навіщо потрібий Blueprint? (в картинках)


На прохання одного з членів Java User Group of Lviv спробую пояснити для чого потрібен Blueprint в картинках. Опишу різні підходи до написання програм.
1. Програми буз структури.
2. Структурні програми розглядаются як послідовність команд з одним входом і виходом. Для проектування таких програм використовуются блок-схеми, як графічна нотація і псевдокод як текстове описання роботи програми розмовною мовою. При проектуванні з використанням псевдокоду складні кроки розписуются на менші (низхідне проектування).
3. Модульні програми. Такі програми розподіляются на модулі. Для тестування модулів використовуются модульні-тести. За допомогою яких можна перевірити працездатність модуля перед включенням в програму. Це дозволяє комбінувати низхідний і визхідний підходи при проектуванні.
4. Об'єктно-орієнтовані програми. Розглядаются не як сукупність об'єктів які динамічно створюются для реакції на певну подію. Графічною нотацією для проектування об'єктно-орієнтованих програм є UML, для створення модульних тестів для мови програмування Java можна використовувати JUnit. На мій погляд графічна нотація невідображає достатньо інформації для проектування програми, отже необхідно текстово описувати програму зокрема за допомогою технології Blueprint для розробки проектної документації.